Heeeeej på er!
Är ni fredagspeppade! Det är jag! Gårdagens fokus på armar, rygg och axlar känns skönt i kroppen! I går var jag äntligen tillbaka till gymmet efter mitt halsvirus jag drog på mig i LA!
Idag är det ju dagen före!
Jag älskar ju att resa och tycker att förberedandet och längtan innan är minst lika härligt som själva resan! Det är något speciellt att resa iväg med sina barn på solsemester! Jag reser ju mycket själv i jobbet och det är också underbart men kidsens förväntan och att få vara bara VI i en vecka ska bli underbart!
Ska bara sola, bada, äta gott och njuta!
I går köpte jag en ny resväska. Behövde en större och som har bra fack! Blev en Samsonite med 5 års garanti.
Både snygg och med kvalitet! (Älskar de guldiga detaljerna!)

Videoinnehåll
Kolla in klösträdet till höger, behöver nog köpa ny va!? Haha!



Jag lade en beställning hos Adlibris på lite böcker, spel och ny film till vår Polaroidkamera.
Ap-bingo, Yatzy och Mouthguard Challenge till balkongen =)
Bodystore har bra priser på solskydd nu! Jag kör med ekologiskt.

För en gångs skull tänkte jag LÄSA och inte bara LYSSNA på böcker! Lite blandat som ni ser!
(Adlibris har 4 för 3 på pockets nu!)

Fyndade en bikini på Stadium igår för 99:-! Satt som en smäck!

I går kom en laddning sommarkläder från Ellos till mig och tjejerna! Det är ju fortfarande en sådan grym sommarrea med nu tex 20% på beställningen!

Enkel men söt allt-i-ett klänning/kjol! Går att knyta och ha på olika sätt!
Den hittar ni HÄR


Ingen semester utan ett nytt skynke! haha! Älskar att dra på mig ett sådant här till / vid poolen! BÄSTA!!
Finns HÄR

Men idag blir det inga sommarkläder på! Molnigt idag, fast det ska bryta upp vid 15 och bli strålande sol igen!
Nu är jag klar här så ska cykla iväg till Ica Maxi och köpa mandelmjöl, för det är slut! Kommer ett nytt gott brödrecept lite senare!
Blusen ÄLSKAR jag! Ni hittar den HÄR (byxor House of Lola, skor Vagabond)

Kika in i eftermiddag! Fredagsdrinken kommer!
KRAM! 💖





























