hej på er!
Premiär på stranden här i Helsingborg idag!
Har egentligen alldeles för mycket att göra, det ska packas bland annat men man måste ta vara på de fina dagarna så jag packade ihop strand väskan och begav mig ner hit till Pålsjö.

Smocklänning så söt! Älskar färgen! HÄR
ELLOSDAYS som ger 30% på beställningen – gäller bara tills ikväll!
Utöver det gäller min kod: 
Perfekt läge att kika på sommarens klänningar, badmode och favoriter till hemmet.

Igår grillade vi laxpaket på grillen.
Det är den perfekta sommarmaten och kan varieras i all oändlighet!
Igår var jag sugen på grekiska smaker, så det blev ett laxpaket med purjolök, färskpotatis, lax, fetaost, grekisk salladskrydda, salt och peppar, citronskivor, olivolja, riven vitlök, svarta Kalamata oliver.
Tips till er!
Har ni fler tips på var ni brukar fylla era grillpaket med så lämna gärna en liten kommentar här nedan! Jag behöver alla tips inför husbilsresan.




































