God morgon!
Sitter här i sängen på hotellet och jobbar och sippar kaffe. Älskar att vakna på hotell i lugn och ro, koka mig en kopp kaffe och mjukstarta dagen i min ensamhet.
Vid 9 ska jag vara på Antonio Axus salong där Janet Axu ska ta sig an mitt hår! Hon har fria händer så det ska bli så kul! Jag lärde känna Janet på en födelsedagsfest här i Sthlm för 2 år sedan. Ni får se senare hur håret blev!
I går satt jag och Vickan här på hotellet och bollade lite idéer och snackade och gick sedan de 5 minutrarna bort till Phil’s Burger (Birger Jarlsgatan 34)
V har varit där förut och har sagt att det är de gooooooodaste burgarna hon smakat så jag hade ganska höga förväntningar!
Kolla in menyn!

Videoinnehåll
Vi valde varsin dubbel CHEESE utan frittar fast med lite olika tillbehör som vi delade! Halloumi fries, tryffelmayo, srirachamayo, coleslaw och pickles!
Vi har väldigt lik smak i mat som tur är 😅

Har ni inte provat halloumi fries innan så måste ni! HÄR är mitt recept!


Tyvärr glömde jag att ta lite miljöbilder – VI VAR SÅ HUNGRIGA!
På riktigt, vi kastade oss över maten! Så bilderna här håller inte riktigt samma kvalietet som vanligt haha!
Mörkt var det också men det rådde vi ju bot på =)

Fantastiskt kött! Det smälte i munnen och var såååå saftigt! Hängmörat gårdskött från svenska gårdar. Åh jisses så HÄR ska en burgare smaka!

Vi skrapade tallrikarna så när på brödet då haha!


Ni måste måste hit om ni är i Stockholm!
Efter Phil’s Burger gick vi tillbaka till hotellet och jag kröp ner i sängen och slötittade lite TV innan det var dags att släcka!


Vi hörs av senare! Massa roligt på agendan idag!













