veckans vägning??

av Åse

Så var det Tisdag och dags att väga sig och vad bra då att jag är i malmö och inte har en våg här!!! Arghhhhhhhhhh!!!!
jaja, nu har man ju kommit ifrån fixeringen vid vågen så jag får snällt vänta till nästa Tisdag! men det är lugnt! jag känner och ser att jag gått ner 🙂

Förresten, ni måste prova Pizzan som jag lagt till bland recepten! SÅÅÅÅÅÅÅ God!!! 🙂 Underbar! :mrgreen:

Videoinnehåll

Tack för att du lämnar en kommentar, det betyder så mycket!

Annons för TrendRehabMin kod 56KILO ger just nu 28% rabatt - även på redan nedsatta priser! Vibbplatta & IR madrass är fantastiska för viktminskning, värk och lymfan. (läs mer HÄR)
TrendRehab