Hej på er!
Jag har vaknat upp till en vacker dag med klarblå himmel, syren och äppelträd i blom 🌸
Älskar! Vilken tid vi har framför oss, eller hur?


Sommartid strosar jag nästan alltid omkring hemma och i trädgård / uteplats i olika strandkaftaner.
Den här hittar ni HÄR (finns i fler färger)

Syrenträdet fick jag i 50 årspresent för snart 3 år sedan av Magnus & Mats Carlsson och som jag väntat på att det ska växa och blomma och i år händer det!


Jag har hunnit inviga nya bikinin i SPA badet och solat ansiktet lite.

Finns HÄR och HÄR (finns i fler modeller på både trosa och bikini!)
Nya solglasögonen som jag köpt hos Synsam har också invigts. Jag hade Carolas modell från Ajsee men de tog jag sönder i Nerja så dessa är ersättare.

Fått hem lite klänningar! Ska visa sedan, men en av dem ska jag eventuellt ha på syrrans 45-årsfest så den avvaktar jag med.
Men denna är SÅ härlig på! Finns även i blå!
HÄR hittar ni den! Glöm inte ange 56KILO26 ger 33% på dyraste varan inkl. varumärken + Ytterligare 5% på kampanj- & reapriser

Lunchtips!
Jag gjorde en liten portion kesospizza på 1 ägg, 1 dl keso, 2 msk mandelmjöl, 1 msk pofiber, salt.
MUMS!


KRAM på er!
Önskar en fortsatt fin tisdag.
Jag åker ner till Malmö i efetrmiddag kväll för ett kul event! Ska uppdatera er i morgon.
🥰







7 kommentarer
Hej! Vilken storlek har du på halterneck klänningen?
S!
Hej Åse
Jag har kollat dina gamla blogginlägg och fick då se att du la ut veckomatsedel,önskar att du gör det igen då du har så bra recept.
Ha det gott och tack för en bra blogg
Hej Ewa! Det kan komma i framtiden men i såfall efter sommaren.
KRAM!
Tack snälla för svar och det låter super.
Ha en trevlig helg
Kram
Hej! Hur är klänningen med halterneck i storleken? Jag är ganska kort, har du lagt upp den ?
Hej! Jag har inte lagt upp den, jag är 1.63. den är lite längre bak än fram och min slutar ovanför fötterna som du ser på bilden.