4,1K
Kolla vad jag hittade i vårt minimarket! Deras motsvarighet till kesella! Jag har ju både nötmüsli och fun light med så det blir ett smarrigt mellanmål sedan! Kommer sakna bären men det blir smarrigt ändå 🙂
Kolla vad jag hittade i vårt minimarket! Deras motsvarighet till kesella! Jag har ju både nötmüsli och fun light med så det blir ett smarrigt mellanmål sedan! Kommer sakna bären men det blir smarrigt ändå 🙂

4 kommentarer
Pricken över iet på en underbar semeter.
kram kram
Se där ja!! Den som söker hon finner…
Underbart!!
MUMS!