God morgon 🥰 Så var det lördag och jag har vaknat upp med sömnkontot påfyllt, energin på väg upp och ser fram emot en ny dag 🥰 Det har varit …
Äta & Dricka
Vilken smashing kväll vi fick igår! Jag, Daniel, syrran och svågern. Kvällssolen värmde ansiktet och vi gick över bron bort till oceanhamnen och Brasseriet. Blus HÄR, Byxa HÄR 56KILO26 ger …
