Med änglar på ryggen

21 augusti, 2013

Hej raringar! Hur går det för er med utmaningen till bättre fysik?
Här går det galant! (kosten) I måndags och i tisdags kom jag inte ut och tränade. Måndag och Torsdagar är mina fastedagar där jag äter enligt 5:2 (24 timmar) andra dagar äter jag oftast enligt 16:8, men inte alltid.
Två hektiska dagar med skolstarter, massor av jobb som halkat efter men NU ska jag svida om och bege mig till gymet! Blir ”bara” löpbandet och på fredag blir det Indoor Walking kl 10 på ett nytt gym jag ska prova, jag får ”hålla handen” med min vän Annika som vill ha över mig till det gymet 😉
Tänkte bara visa denna söta och übersköna tröjan som jag köpte på Mathilde i Stockholm, i märket F.A.V Den är One Size och finns i massor av färger, vill ha dem ALLA!! Kul att ha hittat ett för mig nytt märke!

IMG_1760

Top F.A.V, byxor Coster Copenhagen, skor Ldir

IMG_1764-Redigera

IMG_1763

 

18 kommentarer
0

Du kanske också gillar

18 kommentarer

Jennie 22 augusti, 2013 - 19:39

Jag kämpar på. Kör på enligt lchf eller kanske mer lc och mindre hf.
Däremot motion har varit lite av denna vecka. Totalt orkeslös. Känner mig som en sladdrig ballong tom på luft men hoppas snart energin återkommer.
Kör 16:8 3 ggr i veckan men diskuterade det med en vän igår och jag blev så osäker på jag gör rätt. Jag har fokuserat på att äta under 8 timmar men då blir det kanske inte fasta 16 timmar på raken men totalt på ett dygn blir det 16 timmars fasta.
Exvis jag äter inget på morgonen/fm utan äter lunch 12.30, middag 16.30 och ett lättare kvällsmål (macka) vid 20. Sedan inget mer. Dagen efter blir det antingen 16:8 (då blir det ju 16 timmars fasta) eller frukost. Blir det frukost så hinner jag ju inte fasta 16 timmar på raken. Vad ska man fokusera på? Att det blir 16 timmars sammanhängande fasta eller att man under ett dygn fastar 16 timmar och bara äter under 8 timmar? Vore väldigt väldigt tacksam för svar

Svara
Åse 23 augusti, 2013 - 15:19

Ja fastan är viktigast, dvs slutar du äta 20.00 så är det mat sedan kl 12 nästa dag.Försök hålla de tiderna varje dag, du kan sluta äta klockan 18 och äta 10 också men det ’är bra om du får 14-16 timmars fasta.

Svara
Mariah 22 augusti, 2013 - 10:03

Åh, en rooosa tröja! Wow vad snygg 🙂
Träningen går sådär då jag har Meandi varje kväll nu efter säsongs-släpp. Det har blivit lite för mycket av det goda sista veckan, jag har svårast för att låta bli att fika både i skolan på dagarna och på mina partyn på kvällarna…

Svara
Åse 22 augusti, 2013 - 10:04

Fika på bättre saker! 😉 Du kan! KRAM

Svara
Stina 21 augusti, 2013 - 22:38

Här går det bra med både träning och 5:2. Kör mycket pump och tabata och imorgon blir det 1 mil på blodomloppet. Jag har också lika dan tröja i korall, supersnyggt till mina vita pleace.
Kämpa på =)

Svara
Septemberflikka 21 augusti, 2013 - 17:59

Här går det bra. Fasta i måndags och träning mån och tis. Ska försöka få in ett pass till men jag har en späckad helg med sambons 40-årsfest och släktingar så vi får se hur det går. Fasta imorgon igen 🙂
Kram

Svara
Camilla 21 augusti, 2013 - 17:59

Här går det bra!
Motionen har jag hållit på med i 3 veckor – varannan dag löpning (ca 5 km) och varannan dag PW (ca 1 timma). Igår var första fastedagen (5:2) och det fungerade bra med enbart filfrukost och sallad med ryggbiff till middag på kvällen. Idag har jag ätit vanligt men alla onyttigheter (söta saker) är bannlysta from nu. 🙂
Känner mig så bra! 😉

Svara
1 2

Älskar era kommentarer - TACK! ♥️

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.