Dag 5, medel

7 maj, 2010

Frukost: 2 dl lättkesella med 1 dl björnbär och Axa Crush
Mellanmål: 1 polar extrem, 2 msk smaksatt philadelphiaost och kalkonpålägg, tomat.
Lunch: Repris från i går; 1 dl keso blandat med sambal oelek, 120 g kalkonpålägg, färsk kokt broccoli.
Mellanmål: Några VV kolor (oooooops)
Middag: 200 g nötfärsbiff med färsk basilika, bönsallad, bladspenat & tomat och 30 gram 17% ädelost, 1 glas vin.

Print Friendly, PDF & Email

Du kanske också gillar

3 kommentarer

sannaslillavra 8 maj, 2010 - 10:56

Mmm ser gott ut. Jag funderar på den där bönsalladen….är det ICAs färdiga eller har du gjort den själv? Jag älskar de gröna sojabönorna men hittar inte vart man ska köpa dem….har du nåt tips???
Kramis
Susanne

Svara
Åse 9 maj, 2010 - 09:45

Ja! Icas bönsallad! Tycker den är supergod!! Så smidigt att ha hemma, brukar ha deras coleslaw och pizzasallad också!

Svara
Ceah 7 maj, 2010 - 21:22

Du är så grymt duktig på att laga god och bra mat! Jag blir så inspirerad. En fråga, blir matkontot högre än vanligt nu när du kör detta? Kanske svårt att svara på nu första veckan…Trevlig helg!

Svara

Lämna en kommentar