Checklistan

2 december, 2009

Nu när jag börjat räkna (Pro)points igen så tänkte jag börja uppdatera checklistan igen, dels för att jag vet att många saknat det och sedan för att det så såklart hjälper mig 😉

Det har inte varit lätt att komma tillbaka efter helgen, som sagt jag är ju en sockerknarkare och med tanke på de trillioner kalorier och litervis socker jag måste fått i mig i både lördags och söndags (fest båda dagarna) så har det varit tungt. Måndagen gick bra MEN jag satte i mig hemmagjord saffransglass, i går var bra MEN jag satte i mig en 100 g mjölkchokladkaka så from idag uppdaterar jag checklistan OCH jag lägger Propointsen på lågkolhydratkost i några dagar tills jag avgiftat mig.
Det är ju en vecka till VV vägningen (inställt idag pga utbildning) så det känns helt OK att det blir omstart from idag. Lär väl inte resultera i några direkta minus nästa ondsg med tanke på helgen men det är OK, så länge  jag sköter mig och kommer in i det ordentligt denna veckan så lär det rätta till sig till nästa gång.

KRAM

45 kommentarer
0

Du kanske också gillar

45 kommentarer

Anna-Lena 4 december, 2009 - 09:23

Ja, då var första VV mötet avklarat med det nya programmet, nu j…… är man taggad. Låter kanon spännande med ett nytt system. Kan dock inte smälta att man får extra veckopropoints per vecka, men det är ju bara positivt om det funkar. Nu kör vi för fullt………

Ha en underbar helg!

Kram A-L

Svara
Åse 4 december, 2009 - 13:51

Ja verkligen! Man får prova och se, sedan TROR jag att det spelar lite roll vad man lägger sina veckopoints på, det är ju skillnad på energi som kommer från massa fett / socker eller protein och långsamma kolhydrater.

Svara
1 2 3 4

Älskar era kommentarer - TACK! ♥️

Denna webbplats använder Akismet för att minska skräppost. Lär dig hur din kommentardata bearbetas.